buildingcontrol-grijs.jpg

Heb je hulp nodig bij het vinden van het juiste artikel in de webshop van Mastermate? Stel dan via de chat je vraag aan één van onze binnendienstmedewerkers. Hoe werkt dat? Vijf vragen (en antwoorden) over de chatfunctie in de Mastermate webshop.

Waarom een chatfunctie in de webshop?

Bestel je in de webshop een product, dan wil je zeker weten dat dit het artikel is dat je nodig hebt. Anders kun je niet verder met je werk of je project niet afmaken. Via de chat helpen onze binnendienstmedewerkers je bij het bestellen van de juiste materialen en gereedschappen.

 

Welke vragen kan ik stellen in de chat?

Van ijzerwaren tot hang- en sluitwerk, van gereedschappen tot persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s): al je vragen over de producten in ons assortiment kun je stellen in de chat. Ook kun je in de chat vragen stellen over bestellingen, leveringen en leveringsvoorwaarden. Houd in dat geval je debiteurennummer en ordernummer bij de hand, dan kunnen we snel antwoord geven op je vraag.

 

Wanneer is de chat geopend?

Op werkdagen is de chat geopend tussen 8.00 uur en 17.00 uur. Dan zitten de medewerkers van de binnendienst klaar voor jouw vragen.

 

Hoe start ik in de webshop een chat?

Je kunt de chat openen op je pc, maar ook vanaf je smartphone of tablet.

Een chat openen vanaf je computer
Zit je achter de computer, klik dan in de webshop op de grijze balk linksonder in je scherm (zie de afbeelding hieronder). Je opent dan een venster met de tekst ‘Stel je vraag over een product of bestelling in deze chat!’. In dit venster kun je je vraag typen. Onze medewerker gaat vervolgens met je op zoek naar het artikel dat je zoekt.


   

 

 

 

 

 

 

Een chat openen via je smartphone of tablet

Gebruik je je smartphone of tablet voor bestellingen in de webshop? En wil je een chatgesprek starten? Klik dan op het ronde icoontje met de rode tekstballonnetjes linksonder in je scherm (zie afbeelding hieronder). Je opent dan een venster met de tekst ‘Stel je vraag over een product of bestelling in deze chat!’.  Daarna kun je je vraag stellen.

screenshot chatten mwebshop4

 

 

 

 

 

 

 

 

Kan ik ook telefonisch of per e-mail een vraag stellen?

Spreek je liever één van onze binnendienstmedewerkers? Je kunt jouw vaste contactpersoon van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur bereiken op telefoonnummer: 0900 - 0509. Natuurlijk kun je je vraag over een product of bestelling ook de mail zetten Heb je vragen over de webshop stuur je naar webmaster@mastermate.nl. Andere vragen kun je mailen naar info@mastermate.nl.

 

Meer informatie

 

 

 

VESTIGINGEN

mastermate-vestigingen-landkaart