glass-building.jpg

OCI webshop integratie
Met een OCI integratie wordt een dimensie aan bestelgemak toegevoegd: vanuit uw ERP of procurement systeem krijgt u via een directe link direct toegang tot onze webshop waarbij u zonder in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord herkent wordt als gebruiker en direct in uw eigen bestelomgeving terecht komt. Daar kunnen uw medewerkers eenvoudig de bestelling opbouwen en plaatsen. U beschikt altijd over uw eigen prijzen, producten, en overige klantspecifieke afspraken. 

Alle gegevens worden real-time gesynchroniseerd en zijn op deze manier altijd up-to-date.  Dit in tegenstelling tot de prijslijst of de prijzen in het ERP, deze worden op een statische manier bijgewerkt en dit is een handmatige actie die slechts een aantal keer per jaar uitgevoerd word, hierdoor zijn de gegevens vaak niet meer recent.  Daarnaast heeft u inzicht in alle technische en logistieke informatie, zoals de productspecificaties en voorraadstatus van de producten. Na het opbouwen van de bestelling en het plaatsen in de winkelwagen wordt de bestelling eerst naar uw systeem worden gestuurd ter controle en validatie.  

Neem contact op

Alle informatie is direct in uw systeem beschikbaar, hierdoor ontstaan er geen afwijkingen meer tussen artikelen, prijzen en andere variabelen. Na uw goedkeuring wordt de bestelling direct naar het ERP van Mastermate verzonden om te verwerken. Indien er een rechtenstructuur aanwezig is in uw systeem dan kan deze overgenomen worden in de webshop van Mastermate. Uiteraard geldt dit ook voor eventuele goedkeuringsregels bij, bijvoorbeeld, overschrijding van budgetten. U hoeft geen dubbel werk te verrichten met het doen van een bestelling, slechts één maal de bestelling invoeren en de bestelling wordt volledig verwerkt, dit scheelt u handelingen en tijd. Eventueel is er zelfs een optie tot e-invoicing / e-billing.

  1. Log automatisch in op onze  webshop  daarbij heeft u direct de beschikking over een actueel assortiment met uw eigen netto prijzen en andere klantspecifieke informatie.
  2. Plaats de bestelling in de webshop van de Mastermate. De bestelling wordt via het OCI protocol geïmporteerd in uw ERP systeem
  3. In uw ERP systeem volgt de goedkeuring van de bestelling (hierbij zijn diverse autorisatieprocedures mogelijk). 
  4. Na de interne goedkeuring wordt de definitieve bestellingen ontvangen in onze webshop (waarbij de bestelling in diverse formaten kan worden aangeleverd, bijvoorbeeld: e-mail en PDF) 

OCI koppeling