Over Mastermate

Maatregelen bij Mastermate in verband met het coronavirus

Maatregelen bij Mastermate in verband met het coronavirus

De Mastermate-vestigingen zijn op werkdagen geopend en bereikbaar volgens de normale openingstijden. Lees hier welke coronamaatregelen we nemen.

Bij Mastermate is de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers onze hoogste prioriteit. Daarom neemt Mastermate maatregelen om te voorkomen dat onze klanten en onze medewerkers besmet raken met coronavirus COVID-19.


1,5 meter afstand houden in de vestiging

U bent welkom in de vestigingen van Mastermate voor het halen van materialen en advies. Wel beperken we fysiek contact. Onze medewerkers houden 1,5 afstand van elkaar en van bezoekers. Ook schudden we geen handen. We vragen u om zoveel mogelijk met pin of met de mobiele telefoon te betalen. Onze vestigingen hebben strenge richtlijnen voor fysiek contact. Onze medewerkers zijn zich hier bewust van en nemen extra maatregelen. Het gaat onder andere om het vaak en goed handen wassen.


Mondkapje dragen verplicht

Vanaf 6 november 2021 is het verplicht om een mondkapje te dragen in vestigingen van Mastermate. Bezoekers en medewerkers dragen verplicht een mondkapje in de openbare ruimtes van de vestigingen. Dit zijn ruimtes die voor klanten toegankelijk zijn.


Bezoek op locatie door buitendienstmedewerkers

Onze commercieel adviseurs zijn telefonisch bereikbaar voor advies en bestellingen. U kunt contact opnemen met uw vaste contactpersoon en vragen om een bezoek op locatie. Voorafgaand aan de afspraak stelt onze commercieel adviseur vragen over de wenselijkheid van de fysieke afspraak, de coronamaatregelen van uw organisatie en uw gezondheid. Bij dit bezoek houdt de commercieel adviseur zich altijd aan de coronamaatregelen van het RIVM.


Bestellen? Gebruik bij voorkeur webshop

We vragen klanten om bestellingen zoveel mogelijk via onze webshop te doen. Ook daarmee beperken we fysiek contact. Heeft u nog geen account voor de Mastermate webshop? Bent u al klant van Mastermate, dan kunt u deze heel makkelijk aanvragen. Vul het aanvraagformulier in om een webshopaccount aan te vragen.


Beperken fysiek contact met onze chauffeurs

Onze chauffeurs houden bij het bezorgen van bestellingen 1,5 meter afstand tot anderen en beperken persoonlijk contact. Ze zetten de bestelling bij de klanten neer. Als zij een handtekening nodig hebben, zal de chauffeur de papieren niet overhandigen maar voor de klant neerleggen. Al onze bezorgers hebben desinfecterende handgel in hun auto om na elke bezorging hun handen te kunnen desinfecteren.


Langere levertijden voor productgroepen

Onze leveranciers geven steeds vaker langere of onzekere levertijden af voor hun producten. We hebben geanticipeerd op deze situatie door onze voorraden te verhogen. Waar nodig hebben we alternatieven die wel leverbaar zijn, aan het assortiment toegevoegd. Zo proberen we de verkrijgbaarheid van materialen zoveel mogelijk te garanderen. Lees hier wat we doen om de overlast door langere levertijden te beperken voor u.


We zijn en blijven met alle medewerkers van Mastermate hard aan het werk om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Ook interessant


Onze klanten belonen ons met een 8,6
1976 beoordelingen