Over Mastermate

Maatregelen bij Mastermate in verband met het coronavirus

Maatregelen bij Mastermate in verband met het coronavirus

De Mastermate-vestigingen zijn op werkdagen geopend en bereikbaar volgens de normale openingstijden. Lees hier welke coronamaatregelen we nemen.

Bij Mastermate is de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers onze hoogste prioriteit. Daarom neemt Mastermate maatregelen om te voorkomen dat onze klanten en onze medewerkers besmet raken met coronavirus COVID-19.


1,5 meter afstand houden in de vestiging

U bent welkom in de vestigingen van Mastermate voor het halen van materialen en advies. Ook zijn onze koffiecorners geopend. Wel beperken we fysiek contact. We vragen u om zoveel mogelijk met pin of met de mobiele telefoon te betalen. Onze vestigingen hebben strenge richtlijnen voor fysiek contact. Onze medewerkers zijn zich hier bewust van en nemen extra maatregelen. Het gaat onder andere om het vaak en goed handen wassen. Ook houden we in de vestiging altijd 1,5 meter afstand tot bezoekers.


Mondkapje dragen: alleen als u géén 1,5 meter afstand kunt houden

Vanaf 26 juni 2021 is het niet langer verplicht om een mondkapje te dragen. U kunt dus zonder mondkapje door de vestiging lopen. Ook kunt u in de koffiecorner gaan zitten voor koffie, overleg en advies. We vragen u wel om onderling 1,5 meter afstand te houden. Een mondkapje dragen is alleen verplicht als u geen 1,5 meter afstand kunt houden. Bijvoorbeeld als een medewerker van Mastermate u iets moet uitleggen over een product of een machine.


Bezoek op locatie door buitendienstmedewerkers

Onze commercieel adviseurs zijn telefonisch bereikbaar voor advies en bestellingen. U kunt contact opnemen met uw vaste contactpersoon en vragen om een bezoek op locatie. Voorafgaand aan de afspraak stelt onze commercieel adviseur vragen over de wenselijkheid van de fysieke afspraak, de coronamaatregelen van uw organisatie en uw gezondheid. Bij dit bezoek houdt de commercieel adviseur zich altijd aan de coronamaatregelen van het RIVM.


Bestellen? Gebruik bij voorkeur webshop

We vragen klanten om bestellingen zoveel mogelijk via onze webshop te doen. Ook daarmee beperken we fysiek contact. Heeft u nog geen account voor de Mastermate webshop? Bent u al klant van Mastermate, dan kunt u deze heel makkelijk aanvragen. Vul het klantformulier in om een webshopaccount aan te vragen.


Beperken fysiek contact met onze chauffeurs

Onze chauffeurs blijven bestellingen bezorgen. Wel hebben we onze chauffeurs opgeroepen om 1,5 meter afstand te houden en persoonlijk contact te beperken. Ze zetten de bestelling bij de klanten neer. Als zij een handtekening nodig hebben, zal de chauffeur de papieren niet overhandigen maar voor de klant neerleggen. Al onze bezorgers hebben desinfecterende handgel in hun auto om na elke bezorging hun handen te kunnen desinfecteren.


Langere levertijden voor productgroepen

Onze leveranciers geven steeds vaker langere of onzekere levertijden af voor hun producten. We hebben geanticipeerd op deze situatie door onze voorraden te verhogen. Waar nodig hebben we alternatieven die wel leverbaar zijn, aan het assortiment toegevoegd. Zo proberen we de verkrijgbaarheid van materialen zoveel mogelijk te garanderen. Lees hier wat we doen om de overlast door langere levertijden te beperken voor u.


We zijn en blijven met alle medewerkers van Mastermate hard aan het werk om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Ook interessant


Onze klanten belonen ons met een 8,6
810 beoordelingen
  • Het juiste advies voor mij
  • Meer grip op uw bouwproces
  • Snel aan de slag!